04 - Your bestfriend

har bara tre bästavänner som jag verkligen har superkul med. och de är linnea lina och louise.

vi har knappt känt varandra i ett år, och jag vet redan allt om er. ungefär iallafall . ni hjälper mig när jag behöver, och ställer alltid upp. vi träffas väldigt sällan, eftersom lina och louise bor på andra sidan oskarshamn, men linnea träffar jag oftare. en vän som ni, går verkligen inte att offra. jag gör allt för att ni ska må bra. och jag verkar lyckas, för varje gång jag ser/hör er låter ni alltid som gladast. och när jag ser er, blir jag så glad att jag nästan exploderar! när jag är med er kan jag göra vad som helst, utan att tycka de är pinsamt eller något. visst, ni kanske skäms för mig ibland? för att jag skriker på okänt folk. men ni vågar också stå för att jag är er bästavän. tre tjejer utan av guld, de är ni! vi har så underbart roligt också, så roligt har jag aldrig i hela mitt liv haft. va skulle jag varit utan er? mitt liv skulle varit ett enormt misstag. jag var förlorad men jag hittade liv. ni som älskar mer en någon annan. ni som har plats i ert hus för alla, även för mig. va kan jag säga mer än att tacka er. ni har gjort mig glad. ni har gjort mig så underbar. jag älskar er mer än någonting annat i den här världen. att veta att jag fick en chans att leva, en chans att lee, en chans att älska. det finns inga ord som kan beskriva min vänskap till er. jag vet att jag aldrig skulle varit den jag är just nu, om ni  inte hade kommit i mitt liv och räddat mig från allt ond. när jag går åt fel håll, ni rättar mig. när jag är på väg att falla, ni reser upp mig. när jag gick förlorad, ni sträckte er hand och räddade mig. när alla var emot mig och ingen ville vara med mig, då var ni där. jag visste det inte då, men jag vet det nu. det var så nära att förlora hälsan men ni var min läkare. ni är mina vänner, mina bästavänner och jag älskar er över allting. ingen i världen kan ta er plats i mitt hjärta och i mitt liv. den platsen tillhör bara er. för alltid. snälla, lämna mig aldrig. va med mig. led mig. ni är mitt allt, ni är mitt liv. utan er är jag förlorad, men med er har jag ett evigt liv. tack för att ni renat mig, tagit bort min synd. tack för att jag få komma inför ert ansikte med glädje och frimodighet. att jag kan sjunga och prisa er. ni är det bästa som har hänt mig.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0