don't believe what your eyes are telling you

"om din cola tar slut, vad gör du då?"
jag hämtar en ny, eller får psykiskt anfall på folk i min omgivning. eller bara tänker att jag får en godare cola i morgon. men jag behöver inte vänta tills i morgon, i köket står mer än 2liter cola till mig. gutt! vad ska du göra nu? jag ska bara sitta och tänka på hur patetiska vissa männsikor är, som inte ens kan erkänna om man har en finne på näsan eller två. vad är de för farligt? om jag skulle ha en finne på näsan skulle jag ju bara täka över den, tänk lite! ska nog även tänka lite på vad jag ska göra ikväll, lutningen ligger lite mer mot chilla än att springa!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0