I want a world in motion, I want to see the signs

jag har världens bästavän lina heter hon och hon är bäst. hon gör mig lycklig sådär lycklig så de pirrar i magen. jag insåg de redan första gången vi träffades att hon var speciell. skulle aldrig klara av att förlora lina för hon betyder allt för mig. ni får tro som ni vill men potäter och sill, de är just va småkattungar äter.
i dag var jag med lina, i morgon ska jag va me lina, på lördag ska jag va me lina, och på söndag. toppen! mitt lov har varit helt underbart. för er som missat de eller inte sett de. har jag lina vid min sida då är allt prefekt precis allt
femtonde juli tvåtusentio träffade jag min kalsfjalspgakemg (bästavän) och vi var hela veckan. under den veckan lärde vi känna varandra och gjorde allt. sen dess har vi varit bästisar och haft kul som alltid. vi hör ihop du och jag lina, du är lik mig. men ändå så olik.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HALLLLLLUUUUUUUU

2011-04-28 @ 22:55:16

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0