give me a few days to correct any errors

efter en lyckad klassresa till göteborg är man trött. bussresan hem har anna&jag garvat somfan! hur mycket är klockan? fem över över vad? fem? *asg*. inte en jävel på bussen förstod va som va kul, förutom vi. vi va dom enda som hördes också. igår kväll satt anna&jag inlåsta i simons stuga med simon patrik&johan, ännu några timmar förstört. all sanning kom fram under kvällen där inne, även lite konsekvenser. åkte flumride&uppskjutet med kalle&oliver, fyfan! blev nästan lurad på atmosfear, men kom på va de höll på med. oliver&jag blev helt övergivna, så vi drog in på burger king inne på liseberg&käkade, där fick vi sällskap av kalle&david, vem drack upp min cola? jo kalle. kunde man ju fatta nästan. han är från sverige är inte detta sverige? menar oskarshamn. &där va de ännu ett skrattanfall.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0