every new beginning comes from some other beginning's end

kvällen slutade inget mindre än t o p p e n. somnade hos mormor ute i kb under natten med ett leende på läpparna. blev inte så många bilder men några blev de. idag ska jag än sålänge bara ta de lugn, kanske tar en promenad ute i solen med cocacola i handen awesome. förra veckan bokade vi en resa till mallorca föresten åker dit med familjen & stephanie drar dit samma dag med sin familj, så kommer va mycket med henne förmodligen. dör lite smått av längtan, men inser snabbt att jag ska leva mig fram så jag kan dra dit.
what I do today is important because I am exchanging a day of my life for it
jag är svår att leva med, men du är svår att leva utan

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0