if you don't want anyone to find out, don't do it

typ hälften av klassens föräldrar sitter precis utanför mitt rum och snackar som bara den.
emmy kommer snart, henne hela kvällen förmodligen. skola i morgon samt disco, det menas med att jag ska dansa mig yr hoppa mig smal och skrika mig hes. låter fantastiskt va? vi får se i morgonkväll hur de slutade. tror de kommer gå galant eftersom alla skrikande ungar kommer hjälpa mig. för övrigt känner jag mig frisk som en mört, var hemma från skolan idag. hittade en mysig låt som lät typ såhär chiang chong chiiiiiiiiiiiiiing. något sånt iallafall
det är så svårt att säga till nån, vad man tycker och tänker om nån.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0