if you feel like it

if you are not big enough to lose, you are not big enough to win
jag säger de återigen med glädje, du har misslyckats. misslyckats med allt precis allt. du kör ditt eget lilla race, utan körkort ser jag. kom tillbaka när du fått tillbaka ditt körkort loser
att slösa massa onördig tid på denna såkallad datahelvete stör mig. jag måste plugga tills i morgon, men de går inget vidare när datorn är i närheten. så stänger av den eller gör mig osocial för tillfället. klarar ni er? ja förhoppningvis klarar ni er eftersom jag är så underbart social efter och före jag pluggar. ni når mig på mobilen dygnet runt annars, typ som donken fast längre. sarva på slöjden är alltid kul speciellt när man får sånnadär söta otroligt små träsaker i ögonen. mysigt
our jokes aren't like your jokes
lovely♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg e bäst, du skriver mycket. Lägger upp många bilder och har humor. Älskar den! <3

2011-03-16 @ 21:27:08

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0