it courage is contagious, ignorance is pandemic

bio med alicia i kväll awesome!
va gör du just nu?
jag äter tårta & leker med mitt hår, för att de är riktigt härligt. alla kan leka med sitt hår (förutom flintisar) du tar ditt hår, lägger de så du sveper om de med dina fingar. sen är det bara att börja leka. sen kan man ta knivar & ta bort tapeterna, men de orkar jag inte. i sommar får jag ett nytt rum längtar som fan. men vem längtar inte till sommaren ? sola & bada åh sommar nu tack. nej nu tog min tårta slut, jävla spikhelvete.
längan blir bara större och större för varje dag som går.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du bosnisk? Du ser ut som de!

2011-03-21 @ 22:12:46

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0