it was all a dream

slutet gott allting gott, eller? nej inte precis. fast de spelar ingen roll hur mycket jag tänker på dig, eller oss. det ska bli bra på något sätt! jag klarade att byta språk på msn check , nu är de bara engelskan kvar. sen är jag ledig för ikväll underbart! "du kommer misslyckas i engelska om du fortsätter sådär" pfft, ska du säga som knappt använder engelska. jag vet att jag inte är proffs på engelska, men jag försöker iallafall och jag använder engelska på många olika sätt. tillexempel funkar engelska utmärkt på bloggen. men om du vill bry dig mer om mitt liv än ditt eget så kan jag bry mig om ditt. ohpuff, jag blev plötsligt sämre på engelska. jag vill nog inte ha din hjälp men tack ändå, men tro mig jag överlever utan dig
when no one else can see, I am close to you. when nobody is looking, I keep your hand and say I love you

Kommentarer
Postat av: aaron ;)

okej :) men du är bra på engelska ;P<3333

2011-03-30 @ 16:28:05
Postat av: jag

hur byter man språk på msn till svenska ?

DU KUNDE JU BYTA , SKULLE JAG OCKSÅ VILJA !

2011-03-31 @ 17:21:01

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0