marriages are made in heaven. but so are thunder and lightning

tycker de är kul att ni gillar mina bilder och min blogg.
men för de behöver ni inte ta allt från min blogg. gillar inte att ni bara tar mina bilder och lägger upp dom på era bloggar utan lov. om ni vill ha en bild som finns på min blogg får ni fråga, så kanske ni får. bättre att fråga än att sno ellerhur? visst självklart är det bara kul att ni gillar bilderna så mycket att ni tar dom. men inte utan lov kan anmäla er om jag vill. tänker inte gå in mer på detaljer utan nu vet ni. till något helt annat;
hade en toppen kväll igår. discot blev verkligen lyckat, fick in sjutusen av bara lågstadiet. vi hade även en vagn lågstadiebarnen fick åka i, en krona per person och vi fick ihop sjuttio kronor bara där. awesome! idag känner jag mig riktigt glad, pigg och allt. kvällen kommer bli mer än bäst, fest för pappa med massa "ungdommar" ska ta massor av bilder så endel kommer ni få se här och på facebook tror jag. but I don't know. i källaren står de ca 80burkar öl, 2-3 vin och en massa cider. slår vad om att någon kommer bli full eller göra sig till. vuxna vet ni, dom är som dom är ellerhur?

skolans toalett mihi I like it

Kommentarer
Postat av: Thilda

2011-03-19 @ 13:55:35
URL: http://hyckenn.blogg.se/
Postat av: Thilda

Heej ,aja jag ska fråga nästa gång att ta en bild det ska hanna med göra

2011-03-19 @ 13:56:10
URL: http://hyckenn.blogg.se/
Postat av: anonym

bra skrivet!

2011-03-19 @ 14:23:18
Postat av: erica

Skitbra skrivet!

2011-03-20 @ 12:09:17

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0