realized my error, understand that I live in a nightmare

kan inte fatta att de är sant. så sårad både på mig själv och dig, mest på dig att du tror så mycket skit om mig
men på mig också att jag skrev som jag gjorde. båda vet mycket väl att vi gjort ett misstag,
sitter med tårarna rinnande ner på kinden och kan inte kontrollera mina känslor. blev nyss sådär dunder sårad som jag inte blivit pålänge. riktigt arg blev jag, sådär arg att jag vill slå ner något.
trodde de skulle funka mellan oss, efter sålänge som vi varit lyckliga tillsammans. allt varar inte förevigt
det vet jag, men de kunde väl ändå varat en liten stund till? fyfan vad sårad jag blev efter de som nyss hände, trodde inte de om dig speciellt.
men ooooh snyggchey_98 ;****
vi svävade tillsammans alltid både dag och natt,
kämpa för att hålla ihop men allt ramlade och sprack
om jag fick en chans till skulle jag visa dig mitt rätta jag,
skulle finnas vid din sida till livets sista dag
du var det bästa som har hänt mig och du vet vad jag menar
att jag hitta nån som du efter så länge som jag letat
men du bröt dina löften svek det du hade lovat,
att jag kom i första hand och aldrig mer skulle såras
men nu är de försent jag har förlorat allt de bra
de enda jag har kvar är tomma ord som du sa
I miss you every day,
every minute,
every second
every breath ..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0