take whatever you need then you can go

jag har inget liv för jag sitter och slösar bort mina eftermiddagar framför wow♥
ingen cocacola inte bra inte bra. ikväll ska jag nog gå på hockey ser det ut som just nu iallafall sen om de ändrar sig ser vi ju då. mina två iphoneskal har kommmit också eller jag beställde ett men fick två
alltid lite kul. de jag fick på köpet var ett vitt med en jättegullig apa på. i morgon
har jag någon redovisning också om batterier juste måste plugga på de

insåg just att jag inte har fler cambilder att visa
sen insåg jag att jag håller en festis som pappa kom in med
nä så sött
du tror du sårar mig med en nål
men du sårar mig med en kniv

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0