the ice inside your soul

nu är min kära dator tillbaka igen
"efter en lång resa upptäckte jag att jag hör hemma hos adelina. hon är snäll och tar hand om mig såhär super bra så jag kände att jag behövde åka tillbaka hem till henne igen. under de dagar jag var borta var jag och shoppade i kalmar jag såg också en skitsnygg dator, tror jag är kär i henne men de vågar jag inte säga till henne eller till någon annan så detta blir vår hemlighet."
hade prov idag och det gick förmodligen great. och jag är jätteduktig, det var engelska och somsagt jätteduktig var och är ordet. nu gör jag ingenting  förutom att dricka cocacola as if I had never done it before. och sen dunkar jag någon låt som heter fire burning

don't come back for me
who do you think you are?


Kommentarer
Postat av: Thilda

fin blogg .

2011-03-11 @ 19:36:12
URL: http://hyckenn.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0