you had a big fat lie

malin kommer snart antar jag sen ska vi leka krig
*smygersmygersmygerPANGsmygersmygersmygerhandog*
musiken idag kan man kalla blev fail. vet inte vad som hände eller jo
den bästa gitarristen var sjuk. kan de hända något mer fail? nä knappast
hoppas han läser detta och kryar på sig. inget är likt sig i skolan heller utanför musiksaken.
alla var helt onormala, det var en enda som var sig lik.
och de va faktiskt fanny, resten kände jag knappt igen. men de kanske är jag som har blivit någon helt annan? efter
allt som hänt menar jag. nu ska jag dricka upp min cider och gå ut, så
kommer malin sen och vi leker krig. om ni vill se oss come on *blink*
ingen är mer saknad än dig
tänk alla gånger jag ångrar saker jag sagt
ord som kommit ut i all hast när jag talat för snabbt
gånger jag sårat andra utan att mena det
jag ber om ursäkt nu

Kommentarer
Postat av: Lina

ge mig din ciiiiiiider :[

2011-03-01 @ 18:18:02
URL: http://leinaa.bloggplatsen.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0