you smile so wonderful

jag ska snart gå till skolan och känna mig jättepigg. jag ska bara dricka upp min cola jag hade gömt under sängen, smart som jag är. tur att ingen hade tagit den, tänk att jag inte kunde gå till skolan tack vare min cola. fast de va ju annat också, hade sån magvärk så de fanns inte! planerade att dra till skolan om en timme, tog nyss två tabletter. efter skolan befinner jag mig hemma hos linnea, hoppas på galenheter. någon som vet hur man ändrar sin msn från engelska till svenska? för jag förstår inte ett piss, vet knappt hur man skriver med någon.
fin bild i de underbara vädret vi hade i går.
with you, I am all that you ask for

Kommentarer
Postat av: Elin

sv; tack så mycket! :)

2011-03-29 @ 18:37:09
URL: http://ennelin.blogg.se/
Postat av: aaron ;)

vem är det du r allt den önskar´? et va ju ass gutt väder :D<33333

2011-03-29 @ 19:57:34

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0