your dream is crushed

att ha en dator som är på rymmen är underbart.
ligger i mamma och pappas säng och kollar på tv, känns sådär underbart att bara ligga och vila. min dator är på rymmen han sa något om att han skulle till kalmar. men jag vet inte, sålänge har jag en annan skitdator där jag inte har några bilder. så ska försöka få tag på lite bilder till bloggen och sånt
har ni hört de senaste? lina åkesson kollar på film med sin lillebror gulligt. eller jag vet inte skrev något bara

darling you are impossible


Kommentarer
Postat av: Lina

klart det är.

jag har hört att det kan hjälpa med att komma ner i midjemåttet.

eller jag vet inte, läste bara någon random reklam här neranför.

eller ovanför.

tihi, jag är alltid gullig (a) host

<3

2011-03-08 @ 19:21:22
URL: http://leinaa.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

NAKEN BILD !!!

2011-03-15 @ 14:44:54

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0