and then one day, one magic day, he passed my way

vet ni? jag skiter i de där dagarna. finns bättre saker att skriva om. tror inte ni vill veta hur min framtid kommer se ut för de vet jag knappt själv. så vi kör på frittbloggande istället. vad sägs om de? jag tycker iallafall det är mycket bättre. knarka aldrig gula blommor, eller kör inte upp dom i näsan iallafall de kittlas och man blir helt jävla gul runt näsan och i näsan, tro mig jag har prövat. inte snyggt att gå runt med en stor gul fläck på näsan precis.
- att sväva fram på vita moln, är inte direkt en konst. men att sväva fram på rosa moln, är mer än underverkligt.
kom även på att om man ska va snäll och leka med småbarn, kasta inte sand eller skrik sandkrig. småbarnen får fel uppfattning. " och ni är ju så stora så ni ska ju klara av att ryta till." jodu du ska bara höra där hemma hur jag ryter i speglen åt mig själv. låter mer som en tiger när jag gör de. raaawwr!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: saknar dig oxå!!!♥♥♥

2011-05-07 @ 15:38:41
Postat av: lilly

♥♥♥

2011-05-07 @ 15:39:15
Postat av: Mia Nilsson

Vackra Tilda <3

2011-05-09 @ 22:06:23

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0