be the change you wish to see in the world

sommar ute härligt värre. funderar på att dra någonstans och bada med bästavän, men vet inte. kanske bara blir att sola, något blir det iallafall. ungefär 13skoldagar kvar till skolavslutnigen, hur bra? jävligt bra! ska ringa lina nu och väcka henne, för hon ska inte slösa bort denna soligadag. för övrigt funderar jag på att göra mitt hår ljusare, men är inte säker på hur de kommer bli. men är jävligt sugen på att göra något mer med håret, får se vad de blir med de senare. nu ska jag iallafall gå ut och sola och vänta på lina, de tycker jag är en bra idè
words mean more than you think. bästavän jag älskar dig överallt annat! du är verkligen helt sjuk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild

2011-05-18 @ 22:44:06

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0