breakeven

tjulol där, länge sen? nej inte så värst. ska snart fixa pizza och senare blir det film. så ser min fredag ut iallafall! gått två veckor i skolan nu. rätt kul med tanke på att man har fått nya kompisar. fast skola har ju aldrig varit roligt och kommer ju aldrig vara?
om du var arton och fick bryta mot en lag, vilken skulle det vara? om jag var arton skulle jag först och främst ta en  cykel. för min är sönder.. *snyfft* haha jag bara älskar småbarns sätt att tänka. förövrigt känner jag att jag måste bättre mig på att blogga, för det är jag väldigt dålig på.
'
det sägs att någon gång för länge sedan började karamellkungen sin långa vandrig. längs vägen slöt hjältarna upp; söta,syrliga,salta,sura,hårda och mjuka. idag är det fler än karamellkungen kan räkna. ändå är det ordning i kungariket. tack vare en uppmuntrande och glad kung, som fått alla medborgare att kämpa för en och samma sak; att bli dina favoriter.
hejsan hoppsan i'm black hårig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhaha

2011-09-02 @ 18:38:45

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0