vi möts igen

hoho här är jag! suttit och pillat på gitarrens strängar och tycker det börjar lika något iallafall. de låter iallafall inte ostämt. eller jo, det gör de. men de låter inte dåligt på något sätt! eller jo.. de gör det de med, happ då var gitarrchansen över. tack för den här gången vi ses i nästa liv. förövrigt har jag kommit på en dikt idag på svenskan, granar är gröna solen är gul. jag är orange, men vad är du? och svar på den frågan är *trumvirvel* en normal människa tillskillnad från mig? wow grattis, ni borde lära mig bli normal! innan den där clownen sven kommer och tar mitt liv igen, fick faktiskt tillbaka de för några dagar sen för er som inte hört det!
livet i hålan är härligt, så kom och va med våran sång här i hålanhålan
ingenting här är besvärligt, sjung på en tildasång!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg tilda! :)

2011-09-23 @ 21:25:44
URL: http://hheyamanda.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0